شناسهٔ خبر: 66335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان خبر داد:

بازگشایی راه ارتباطی ۱۸ روستای شعیبیه خوزستان/ترمیم مسیرهای آسیب دیده بعد از فروکش کردن آب

سیل بند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محورهای بخش شعیبیه شوشتر که به زیر آب رفته بودند، با فروکش کردن آب از شب گذشته با تلاش انجام گرفته بازگشایی شد و مجددا ارتباط ۱۸ روستای شعیبیه که در سیلاب اخیر ارتباط آن ها قطع شده بود، برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، غلامعباس بهرامی نیا، در خصوص آخرین وضعیت کمربندی غرب اهواز تصریح کرد: از روز گذشته ورودی این کمربندی دچار آبگرفتگی شد و به این دلیل اعلام کردیم تا این محور مسدود و تردد در آن انجام نشود.

بهرامی نیا ادامه داد: محور جایگزین کمربندی غرب اهواز، سه راهی خرمشهر به سمت سوسنگرد است و خودروهایی که قصد  تردد از کمربندی اهواز را دارند، باید از محور جایگزین اعلام شده استفاده کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت محور اهواز-اندیمشک، گفت: این محور چند روزی است که به زیر آب رفته اما از امروز و با توجه به سطح آب در این محور کامیون ها می توانند در آن تردد کنند. خودروهای سواری برای تردد از اهواز به سمت اندیمشک باید از مسیر جایگرین که محور اهواز-شوشتر است تردد کنند زیرا شرایط برای تردد خودروهای سبک در این محور هنوز مناسب نیست.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خوزستان در خصوص ترمیم مسیرهای آسیب دیده روستایی و محورهای اصلی بیان کرد:  این محورها زمانی که به زیر آب می روند قطعا آسیب می بینند و دچار مشکل می شوند اما تا زمانی که آب در محورها جریان دارد نمی توان نسبت به ترمیم آنها اقدام کرد و عملیات ترمیم را پس از فروکش کردن کامل آب در محورها آغاز خواهیم کرد.