شناسهٔ خبر: 66337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي استان كرمان اعلام كرد

مردم تا پایان بارندگی از سفرهاي غيرضروري برون شهری خودداری کنند

سیل در راه مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان كرمان با اشاره به وضعيت جوي، هشدارهاي هواشناسي بارش باران شديد و جاري شدن مسيل ها گفت: هم استاني‌هاي گرامي از سفرهاي غيرضروري در جاده‌هاي اصلي و روستايي بشدت پرهيز كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداري  و حمل ونقل جاده اي استان كرمان, سيدعلي حاج سيدعليخاني افزود: با توجه به شدت باران در ساعات آينده و جاري شدن رودخانه هاي فصلي، احتمال مسدود شدن بيشترجاده‌ها وجود دارد، لذا از مردم  اكيدا"درخواست مي شود تا حد ممكن تا پايان بارندگي از سفرهاي برون شهري بپرهيزند.

وي تصريح كرد: از ساعات ۷ صبح امروز يك شنبه ۲۵ فروردين ماه،  محور ارزوئيه به حاجي آباد بدليل طغيان رودخانه مسدود شده و زيرگذر روستاي هوتك در محور كرمان- زرند نيز بدليل آب گرفتگي با مشكل تردد مواجه شده است.

سيدعليخاني با اشاره به اين مطلب كه هموطنان مي توانند از طريق سامانه ۱۴۱ از وضعيت راههاي استان اطلاعات مورد نياز خود را دريافت نمائيد افزود: محور روستايي وكيل آباد به ارزوئيه نيز دچار انسداد شده و رانندگان از توقف درحاشيه رود خانه ها اكيدا" خود داري کنند.