به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام, دلخواه با بیان این مطلب اظهار داشت: اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام در راستای رعایت حقوق شهروندی در سال گذشته بیش از ۲۳۹ شکایت مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه شهراه در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای ثبت شده بود.
وی گفت: توسعهی دولت الکترونیک ، کاهش مراجعه حضوری به اداره کل و سایر ادارات تابعه ی شهرستانی را از مزایای سامانه ی شهراه برشمرده و گفت: شهروندان با ورود به سامانه ی شهراه به آدرس www.shahrah.mrud.ir ، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرده ، سپس خدمات ثبت شده بصورت متمرکز به زیر مجموعه های مرتبط ارجاع شده و در مدت زمان مشخص پاسخ درخواستهای ارائه شده را دریافت می کنند.
دلخواه خاطر نشان کرد: در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر فیمابین رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری و دست اندرکاران امر مسیرهای ارتباطی نظیر سامانه تلفن پاسخگوی۱۴۱سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱ .ir نیز فعال می باشد که دریافت کننده انتقادات، شکایات و دیدگاههای این قشر تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده ای است.