شناسهٔ خبر: 66357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز صورت پذیرفت؛

ثبت بیش از سه میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام

تردد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از سه میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۷۲ تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام, نوراله دلخواه با بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با سفرهای نوروزی بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان ایلام سامانه‌های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان از  ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا پایان ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸،  ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۳۷۲ تردد را به ثبت رسانده اند.

رشد ۳درصدی  تردد نوروز امسال  نسبت به سال قبل

وی در ادامه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳درصد افزایش داشته و  بیشترين آنها درمحور دره شهر به ایلام ۳۳۱هزار و ۳۱۴ تردد ، ایلام به ایوان۲۲۳ هزار۷۲۸ تردد عنوان كمترين تردد ثبت شده است .

نصب۱۲ دوربین ثبت تخلف  در امسال

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد : در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری ، تردد شمار و ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است كه شامل ۲۷ دستگاه دوربين نظارت تصويري ،۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و۴۸ دستگاه سامانه تردد شماردر محورهای مواصلاتي استان نصب شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از این سیستم های هوشمند نقش موثری درتوانمندی مدیریتیدر حمل و نقل  و کاهش تلفات جاده ای استان داشته است که به همین منظور نصب ۱۲ دوربین ثبت تخلف جدید در دستور کار امسال است.