شناسهٔ خبر: 66362 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

ارسال شش دستگاه کامیون کمک‌های مردمی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور

مراسم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ارسال شش دستگاه کامیون کمک‌های مردمی این استان در قالب ناوگان راهداری اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اردبیل با اعلام خبر ارسال کمک های مردمی استان به مناطق سیل زده اظهار کرد: کمک های مردمی که طی روزهای اخیر جمع آوری شده بود با کمک ناوگان راهداری به استان های کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان ارسال شده است

 عضو شورای ترافیک استان متذکر شد: با وجود اینکه سازمان راهداری برخی استان ها را معین در امدادرسانی به مناطق سیل زده معرفی کرده و اردبیل جزو استان های معین نیست، در حد توان نسبت به امدادرسانی با ارسال محموله کمک های مردمی هموطنان خود را حمایت کردیم.

عضو شورای اداری استان تصریح کرد: در صورت نیاز و اعلام سازمان مرکزی، راهداران دیار سبلان آماده حضور در مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم حادثه دیده این مناطق هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متذکر شد: حمایت و امدادرسانی در شرایط ویژه و اقدامات انسان دوستانه بخشی از وظیفه دستگاه های اجرایی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز نسبت به ایفای نقش و ادای مسئولیت اقدام می کند.