شناسهٔ خبر: 66363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شش دستگاه کامیون کمک‌های مردمی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد

مشارکت ایران‌ایر در امدادرسانی به سیل‌زدگان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ارسال شش دستگاه کامیون کمک های مردمی این استان در قالب ناوگان راهداری اردبیل به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی صبح یکشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: کمک های مردمی که در روزهای اخیر جمع آوری شده بود با کمک ناوگان راهداری به استان های کهکیلویه و بویر احد و خوزستان ارسال شده است

وی متذکر شد: با وجود اینکه سازمان راهداری برخی استان ها را معین در امدادرسانی به مناطق سیل زده معرفی کرده و اردبیل جزو استان های معین نیست، در حد توان نسبت به امدادرسانی با ارسال محموله کمک های مردمی هموطنان خود را حمایت کردیم.

رحمتی تصریح کرد: در صورت نیاز و اعلام سازمان مرکزی، راهداران آماده حضور در مناطق سیل زده و امدادرسانی به مردم حادثه دیده این مناطق هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متذکر شد: حمایت و امدادرسانی در شرایط ویژه و اقدامات انسان دوستانه بخشی از وظیفه دستگاه های اجرایی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز نسبت به ایفای نقش و ادای مسئولیت اقدام می کند.