شناسهٔ خبر: 66365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کاهش قابل توجه شکايت از شرکت‌هاي حمل و نقل اردبيل

کامیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اردبيل گفت: به واسطه تشديد نظارت و بازرسي، شکايت از شرکت‌هاي حمل و نقل مسافر در اين استان با کاهش چشمگير مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان اردبيل، رضا شيرين‌زاده صبح يکشنبه در بازديد از شرکت‌هاي حمل و نقل مسافري اردبيل اظهار داشت: شکايت از شرکت‌هاي حمل‌و‌نقل به‌واسطه نظارت و کنترل هاي صورت گرفته با کاهش محسوس مواجه است.

 شيرين‌زاده متذکر شد: به عنوان مثال در طرح نوروزي راهداري که از ۲۰ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردين ۹۸، تنها دو شکايت به اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان انعکاس يافته که هر دو مربوط به استان تهران بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اضافه کرد: به جرئت مي توان گفت حمل  نقل مسافري استان با کمترين تاخير در حرکت و با رضايت حداکثري مسافران انجام مي شود و از انعطاف پذيري لازم برخوردار بوده تا به نياز مسافران رسيدگي شود.

شيرين زاده متذکر شد: در مقايسه با ساير مدهاي حمل و نقل در اين حوزه رضايتمندي بالاتري را شاهد هستيم و به شکايات و مراجعات با اولويت و در اسرع وقت رسيدگي مي شود.