به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداري و حمل و نقل جادهاي استان اردبيل، رضا شيرينزاده صبح يکشنبه در بازديد از شرکتهاي حمل و نقل مسافري اردبيل اظهار داشت: شکايت از شرکتهاي حملونقل بهواسطه نظارت و کنترل هاي صورت گرفته با کاهش محسوس مواجه است.
شيرينزاده متذکر شد: به عنوان مثال در طرح نوروزي راهداري که از ۲۰ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردين ۹۸، تنها دو شکايت به اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان انعکاس يافته که هر دو مربوط به استان تهران بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اضافه کرد: به جرئت مي توان گفت حمل نقل مسافري استان با کمترين تاخير در حرکت و با رضايت حداکثري مسافران انجام مي شود و از انعطاف پذيري لازم برخوردار بوده تا به نياز مسافران رسيدگي شود.
شيرين زاده متذکر شد: در مقايسه با ساير مدهاي حمل و نقل در اين حوزه رضايتمندي بالاتري را شاهد هستيم و به شکايات و مراجعات با اولويت و در اسرع وقت رسيدگي مي شود.