شناسهٔ خبر: 66366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات برف روبی در محورهای کوهستانی اردبیل ادامه دارد

برفروبی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با وجود گذشت ۲۵ روز از فصل بهار، عملیات برف روبی در برخی محورهای کوهستانی اردبیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی صبح یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل تصریح کرد: نیروهای راهداری همچنان در برخی محورها نسبت به برف روبی و نمک پاشی اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق همچنان قابل توجه است، تلاش راهداران برای برف روبی خاتمه نیافته و با حضور جهادی برف روبی و پاک سازی محورها ادامه دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان یادآور شد: تمامی اقدامات راهداران با هدف کاهش تصادفات و سوانح جاده ای، ارتقا ایمنی محورها و تسهیل در رفت و آمد رانندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد: شرایط اقلیمی موجب شده تا بارش در اغلب ماه های سال در محورهای مواصلاتی مشاهده شود و راهداران نیز با حضور مستمر نسبت به بازگشایی محورها و تسهیل رفت و آمد اقدام کنند.

رحمتی افزود: استان اردبیل یکی از استان های موفق در خدمات راهداری زمستانی است و نیروهای راهدار با تلاشی ستودنی در جاده ها حضور مستمر دارند.