شناسهٔ خبر: 66427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد

۷۳۴ کیلومتر از محورهای تخریب شده استان اصفهان ترمیم شد

خضری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان با اشاره به وقوع سیل در محورهای مواصلاتی استان و بروز خسارات متعدد گفت: در جریان بارش سیل در محورهای مواصلاتی استان اصفهان ۷۳۴ کیلومتر از محورهای تخریب شده ترمیم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان,  مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوروز امسال علاوه بر افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، شاهد وقوع  سیل، طوفان و در برخی از شهرستان ها بارش شدید برف بودیم که زحمت راهداران را مضاعف کرد.

وی با بیان اینکه برای مدیریت بحران در استان اصفهان در این مدت ۵۴ جلسه برگزار شده است، افزود: برای جلوگیری از بروز مشکلات ۲۳۴ دستگاه ماشین‌آلات با ۴۱۸ نفر نیروی راهدار به محل های مستعد بحران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ۱۳۲ مقطع در محورهای کوهستانی استان اصفهان عملیات ریزش برداری و پاکسازی محورهای مسدود ناشی از بارندگی انجام شد و ۱۹ محوری که در اثر رانش دچار آسیب شده بودند ترمیم شد.

وی تصریح کرد: ۱۳ مورد راه دسترسی موقت توسط راهداران به صورت مقطعی در این ایام ایجاد و ترافیک تا زمان حل مشکل به این راه ها منتقل شد.

خضری با بیان اینکه ۶۹ دستگاه ماشین آلات برای کمک به روستاها و شهرها اعزام شدند، اضافه کرد: عملیات رفع آبگرفتگی ۱۵۴ ابنیه فنی، رفع انسداد از ۵۹ محور و ۳۸ هزار متر مکعب خاکریز جهت انحراف مسیر سیل از دیگر اقدامات انجام شده توسط اکیپ های راهداری استان اصفهان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ۱۳ فروردین ماه با وقوع سیل در استان لرستان، اکیپ های راهداری جهت کمک به بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در لرستان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه اعزام ماشین آلات راهداری و تجهیزات تمام دستگاه ها با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان انجام می شود تصریح کرد: تعدادی از اکیپ های راهداری استان اصفهان نیز به یاری هموطنانمان در خوزستان شتافته اند.

 خضری ادامه داد: جمعه گذشته نیز عملیات ساخت و بارگیری پل ۴۵ متری جهت نصب در محورهای سیل زده لرستان  به این استان اعزام شد.