شناسهٔ خبر: 66522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعزام دستگاه‌های راهسازی از جنوب کرمان به مناطق سیل‌زده استان لرستان

ج مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از از ارسال ماشین‌آلات راهسازی به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، مسعود جمیلی گفت: در زمان شرایط  بحرانی وظیفه همگانی است که نسبت به کمک کردن به دیگر هموطنان ، همتی مضاعف صورت گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بر لزوم کمک به بازگشایی راه‌های مناطق سیل‌زده گفت: با هماهنگی های صورت گرفته معاونت راهداری و معاونت فنی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به همراه ۸نفر از راهداران در لرستان مستقر شده اند تا بتوانند با اقدامات راهداری گوشه از مشکلات مردم مناطق سیل زده و محورهای ارتباطی این مناطق را حل کنند.

جمیلی بیان کرد: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری برای بازگشایی راه های سیل زده استان لرستان، دو دستگاه کمرشکن و سه دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر و دو دستگاه خودروی سبک از جنوب کرمان به مناطق سیل‌زده این استان اعزام شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ابراز داشت: با توجه به حجم خسارت‌های وارده و ورود رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اولین ساعات بروز سیلاب در مناطق حادثه دیده کشور، مجموعه اداره کل‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ها با بسیج امکانات خود، از تمام توان برای کمک به مردم خسارت‌دیده استفاده کردنند. داشت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان همچنان برای اعزام دستگاه‌های راهداری و راهداران آمادگی دارد و در صورت نیاز از هیچ کوششی دریغ نمی کند.