شناسهٔ خبر: 66580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در سال جدید

ملاقات عمومی همدان در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با شهروندان ، این هفته نیز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تقل از  اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد در حاشیه برنامه هفتگی ملاقات مردمی، بیان داشت: خدمت به مردم  درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که  شامل حال مدیران می شود و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: خدمت بی‌منت به مردم در سرلوحه رفتار و منش و جهت‌گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد.

ربانی گفت: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه  رسیدگی و پاسخگویی به آنها  قطعا اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

وی یادآورشد: شهروندان می‌توانند بدون حضور در اداره کل استان ،خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‌سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می‌باشد، اقدام کنند.

در این دیدار مشکلات ۱۵ نفر از ملاقات کنندگان اعم از بازآفرینی شهری و مسکن،  املاک و حقوقی و همچنین مشکلات فردی مطرح شده و به تناسب وظایف هر حوزه، دستور تسریع در بررسی موضوع و مسائل صادر شد.

شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل بصورت هفتگی برگزار می گردد و لذا  شهروندان می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان  طبقه اول اداره ارتباطات و اطلاع رسانی  فرم مربوط به این ملاقات را دریافت کنند.