شناسهٔ خبر: 66643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه پيگيري مشكلات حوزه‌هاي مختلف راه و شهرسازي استان ايلام

جلسه با دادستان ایلام مسائل و مشكلات حوزه هاي مختلف راه و شهرسازي استان ایلام در ديدار مديركل راه و شهرسازي استان با دادستان ايلام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان ايلام ضمن ديدار با خسروي زاد دادستان ايلام در خصوص مسائل و مشكلات حوزه هاي مختلف راه و شهر سازي گفتوگو كرد.

دادستان ايلام در اين ديدار بحث ارتباطات و زيرساختهاي آن از جمله جاده را بسيار با اهميت دانست و افزود: در اين زمينه در استان ايلام كارهاي بزرگي به انجام رسيده يا در حال انجام است كه جاي تقدير دارد و اداره كل راه وشهرسازي استان ضمن افزايش كمي محورهاي ارتباطي بيش از پيش در جهت كيفيت پروژه ها و رفع نقاط پر حادثه گام بردارد و در اين ميان دستگاه قضا استان نيز آمادگي هر گونه همكاري در اين خصوص را دارد.

وي خاطر نشان كرد در بحث سيل اخير و قطع ارتباط بخش ماژين شهرستان دره شهر مجموعه راه وشهرسازي استان و شخص مديركل راه وشهرسازي براي ايجاد راه دسترسي به اين شهرستان تلاشهاي ارزنده اي انجام دادند كه باعث امداد رساني سريع به سيل زدگان منطقه گرديد و اين تلاش خدا پسندانه در يادها خواهد ماند.

كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از زحمات دادستان استان و همه همكاران اين مجموعه به جهت همكاري در همه امور راه وشهرسازي از جاده سازي و رفع معارضين گرفته تا بحث حفاظت از اراضي ملي و دولتي گفت: دغدغه و رهنمودهاي دادستان و مجموعه همكاران دستگاه قضا كه نشان از اهميت موضوع و تلاش براي رفاه و آسايش مردم شريف استان است را به ديده منت بررسي خواهيم كرد و هر جا مسئله و كوتاهي در مراحل اجراي پروژه ها مشاهده كنيم برخورد لازم قانوني انجام مي دهيم.

مديركل راه و شهرسازي استان كيفيت انجام پروژه ها را از اهداف اصلي اين دستگاه اجرايي دانست و خاطر نشان كرد تمامي مراحل احداث طرح ها تحت نظارت كارشناسان قرار دارد.