شناسهٔ خبر: 66669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت گرم راه روستای منقارپی فریدونکنار به طول ۱۳۰۰متر

آسفالت سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی راه شهرسازی مازندران گفت: با اجرای آسفالت راه روستایی منقارپی در فریدونکنار ۱۱۹ خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سعید نصر گفت: روستای منقارپی که در دهستان باریکرود جنوبی بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار واقع شده است ۱۱۹ خانوار را در خود جای داده است که اجرای این پروژه سبب سهولت در رفت آمد ساکنین این روستا شده است.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راه و  شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه ی مهم به طول ۱.۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال نهایی شده است خاطرنشان کرد : منابع اعتباری این پروژه از محل اعتبارات استانی (متمرکز/متوازن) تامین شده است .

نصر تصریح کرد : در راستای توسعه شریان های مواصلاتی استان اجرای پروژه های متعدد  در حوزه راه های فرعی و روستایی از جمله برنامه های مهم و جدی اداره کل راه شهرسازی در آینده نه چندان دور می باشد که درصدد می باشیم این مهم را عملیاتی نماییم.

وی در پایان یادآور شد  : از بیش از ۷۸۴۶ كيلومتر راههای روستايي موجود در مازندران بیش از ۳۵ كيلومتر در شهرستان فریدونکنار واقع شده است.