شناسهٔ خبر: 66724 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر و تشکر آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری از تلاش‌های راه و شهرسازی خوزستان

کعبی آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری از تلاشها و زحمات مدیر کل و کارکنان راه و شهرسازی خوزستان در ارتباط با بحران سیلاب های اخیر خوزستان تقدیر و تشکر کرد .

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، آیت الله کعبی در حسینیه مرحوم حاج مالک ربیهاوی در شهرستان شادگان تلاتلاش‌ مردم ، دستگاهها و ادارات دولتی از جمله مهندس رضایی مدیر کل اداره راه و شهرسازی خوزستان و کارکنان این اداره کل را ستودنی دانست .

همچنین نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی مدیر کل و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در احداث و ترمیم سیل بندهای این شهرستان گفت تلاشهای شبانه روزی این عزیزان باعث شد تا از حجم خسارات وارده به شهرستان شادگان کاسته شود .

حجت الاسلام ناصری نژاد افزود : اگر خدمات مهندس رضایی و نیروهای تلاشگر و متخصص اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نبود آب شهرستان شادگان را با خود برده بود .

طغیان رودخانه دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز بدلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالادست باعث جاری شدن سیلاب در فروردین ماه سال جاری در برخی از مناطق خوزستان شده است .

بدنبال این قضیه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با ایجاد سیل بند در محدوده شهر سوسنگرد ، منطقه عین دو و پس از آن شهر شادگان مسئول حفظ شهرها از ورود سیلاب شد.