شناسهٔ خبر: 66765 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود؛

نشست پژوهشگران و طراحان مسابقه کارگاهی سنگلج؛ تهران: کاریز /کهن شهر /خانه من

پوستر نشست پژوهشگران و طراحان مسابقه کارگاهی سنگلج؛ تهران: کاریز، کهن شهر و خانه من به همت انجمن مفاخر معماری ایران در سیصد و پانزدهمین گفتمان هنر و معماری در موزه هنرهای دینی امام‌علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست پژوهشگران و طراحان مسابقه کارگاهی سنگلج؛ تهران: کاریز، کهن شهر و خانه من» به همت انجمن مفاخر معماری ایران در سیصد و پانزدهمین گفتمان هنر و معماری در موزه هنرهای دینی امام‌علی(ع) برگزار می‌شود.

در این نشست، که در ادامه سلسله نشست‌های اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم ...؟ تحت‌عنوان یک پژوهش عملی مشارکتی برای بازتعریف هنر ساماندهی فضای زندگی ایرانی با آب شناخته می‌شود، حسین شهرابی، علی‌محمد سعادتی شهرداری منطقه ۱۲ و مصطفی حسینی کومله معاون برنامه‌ریزی منطقه ۱۲ تهران به ارایه نقظه نطرات خود می‌پردازند. همچنین دبیری این نشست را غزال کرامتی برعهده دارد.

در این نشست طرح منتخب داوران، و همچنین طرح منتخب مردم معرفی می‌شوند. علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست به روال برنامه‌های گذشته به موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند. این برنامه روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.