شناسهٔ خبر: 66769 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای بیش از ۳۷ کیلومتر روکش در راه‌های شهرستان بشرویه

نصب تابلو رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه گفت: در راستای ایمن‌سازی محورهای این شهرستان علاوه بر ۳۷کیلومتر روکش آسفالت بیش از ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی نیز موج تراشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، محمد خیری اظهار داشت:  با توجه به عملیات اجرای روکش ها در سال گذشته،۳۷ کیلومتر روکش آسفالت گرم در محورهای ارسک, بشرویه به طبس و فردوس به اضافه عملیات فوگسیل در محور روستایی رقه به بشرویه و جوزردان اجرایی شده است.

موج تراشی بیش از ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی

وی در ادامه با اشاره به اینکه موج تراشی بیش از ۳۰۰ کیلومتر از راههای روستایی انجام پذیرفته بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده در ایام طرح نوروزی موج تراشی راههای روستایی و شوسه ۳۲۰ کیلومتر، احیای خط کشی راههای حوزه به طول ۶ کیلومتر، لکه گیری چاله‌های به مقدار ۱۲۰ تن آسفالت بوده است.

ارتقای ایمنی با ترمیم و نصب علائم جدید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه در ادامه افزود: با توجه به خسارت دیدن تعدادی علائم جاده ای و نیاز به ترمیم آنها (۸۰ مورد), شستشوی علائم به تعداد ۹۲۰ عدد،  ۶۵ عدد سرعت گیر, ۴۳۰ عدد چشم گربه‌ای و رفع عیب تمامی چراغهای چشمک زن حوزه استحفاظی و برقراری روشنایی انجام شده است.

محمد خیری همچنین تعداد نیروی درگیر در ایام تعطیلات ۲۲ نفر، تعداد ماشین آلات درگیر در گشت راهداری و انجام عملیات بالغ بر ۹ دستگاه، نصب بنرهای هشدار دهنده و تبلیغاتی و پرچم در طول محورها، راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی ۲۰ مورد و بازدید مستمر از دفاتر مسافربری و ناوگان حمل و نقل انجام پذیرفته است.