شناسهٔ خبر: 66779 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود؛

نشست درس‌هایی از سیل اخیر در حوزه‌های راه، ساختمان و شهرسازی / بررسی دلایل وقوع سیلاب اخیر

پوستر نشست درس‌هایی از سیل اخیر در حوزه‌های راه، ساختمان و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکنی و حمل و نقلی به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سالن همایش‌های این مرکز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست درس‌هایی از سیل اخیر در حوزه‌های راه، ساختمان و شهرسازی با حضور کلیه معاونان حوزه مسکن، شهرسازی و حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و همچنین مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در محل مرکز برگزار می‌شود.

در این نشست، علل وقوع و شرح رخداد، آسیب‌ها و خسارت‌ها و همچنین راهکارهای بازبینی مفروضات مهندسی، اصول و ضوابط موجود و پیشنهادی، استفاده از فناوری‌های نوین و بازنگری شیوه‌های مدیریت به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

این برنامه فردا یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در این نشست، رایگان و آزاد است.

گفتنی است: در افتتاحیه این نشست، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد معاون معماری و شهرسازی به ایراد سخنرانی می پردازند و دبیری این نشست را علی بیت‌اللهی رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دبیر کارگروه ملی مخاطرات طبیعی برعهده دارد.