شناسهٔ خبر: 66874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر داد:

نیاز اعتبار ۱۵ میلیاردی جهت بازگشایی دو راه روستایی محور سرخس

سیل ابراهیم نصری گفت: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان که دچار سیلاب شده بودند با عملیات راهداری و ایجاد راه های جایگزین ترافیک در آنها برقرار است.

ابراهیم نصری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص آخرین وضعیت مسدودیت جاده های سطح استان پس از سیلاب های ابتدای سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان که دچار سیلاب شده بودند با عملیات راهداری و ایجاد راه های جایگزین برقرار است.

وی افزود: دو محور روستایی شوریچه و پسکمر طی بازدید روزهای گذشته برنامه ریزی لازم جهت ترمیم خرابی های آنها در اسرع وقت گرفته و در اولویت کاری قرار گرفتند. در این خصوص پیگیری های لازم جهت جذب اعتبار بابت رفع مشکل این روستاها در حال انجام است. 

نصری ادامه داد: راه ارتباطی این دو محور روستایی همچنان قطع بوده و با خرید و نصب پل باکسی چهار و  دو متری که هزینه آن ۱۵ میلیارد ریال است مشکل محورهای مذکور برای همیشه رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است و روستاهای شوریچه و پسکمر در محور مشهد ـ سرخس پس از سیلاب دچار خسارت و مسدود شد.