شناسهٔ خبر: 66890 - سرویس فایل‌ خبری
نسخه قابل چاپ

از سوی وزیر راه و شهرسازی

جانشین رئیس کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

مهدی عبوری با حکم محمد اسلامی، مهدی عبوری به سمت جانشین رئیس کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی مهدی عبوری را به سمت، جانشین رئیس کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

" نظر به تعهد و شایستگی و تجارب مدیریتی جنابعالی و نیز با توجه به رویکرد و اولیت دولت تدبیر و امید به اصلاح نظام  اداری کشور در مسیر پیشبرد اهداف سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نقشه اصلاح نظام اداری، بر اساس بخشنامه شماره ۹۴۶۱۹۸ مورخ ۹۵/۱۰/۱۸ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وقت رئیس جمهور(سازمان اداری و استخدامی کشور) به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان جانشین رئیس کمیته تخصصی توسعه دولت الکترونیک منصوب می نمایم.

امید است به یاری خداوند متعال در جهت نیل به اهداف و سیاست های تبیین شده شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت متبوع و اجرای مطلوب مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی دولت سعی و تلاش لازم را معمول نموده و با برگزاری جلسات مستمر و اثرگذار شاهد ارتقاء و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی ایران باشیم."

گفتنی است که مهدی عبوری پیش از این از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه منصوب شده بود.