شناسهٔ خبر: 6691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع ۶ نقطه پرحادثه در راه‌هاي دالاهو

رفع نقاط حادثه خیز رئيس اداره راه و شهر سازي شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه از رفع ۶ نقطه پر حادثه در راه‌هاي اصلي، فرعي و روستايي اين شهرستان درسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، بساط عسگري درباره عملكرد سال۹۳ اين شهرستان گفت:با توجه به وجود نقاط پر حادثه در راه هاي اين شهرستان كه  و وجود پيچ هاي خطرناك در اكثر راهها، راهدارها نياز به رفع اين مشكل به صورت زود بازده در راهها احساس و به رفع نقاط پر حادثه پيچ ريجاب، سه راهي ريجاب، پيچ بريه خاني، پيچ نيلك، پيچ مسير تنگ گول، مسير بيونيچ پیدا كردند.

بساط عسگري در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته برای  افزايش سطح ايمني در محورهاي مواصلاتي اقدامات مناسبي نظير لكه گيري آسفالت كل حوزه به مقدار ۵۰۰ تن آسفالت سرد، تسطيح ۶عدد پاركينگ بالاطاق، پاكسازي حريم راه به طول ۲۱۰ كيلومتر و پاكسازي ۲۴۰مورد از موانع روي سطح راه انجام شده است.

وي گفت: برای جلوگيري از تصادفات جاده اي نسبت به تابلو گذاري و ايمن سازي كل حوزه به تعداد و۴۰۰ عدد و خط كشي ۲۵۰ كيلومتر از محورهاي اصلي،فرعي و روستايي و همچنين تنظيم قنوها به طول ۹۰ كيلومتر، افتتاح باند برگشت مسير كمر بندي و شانه زني محور بالاطاق به طول ۵ كيلومتر انجام شده است.

بساط عسگري در ادامه اقدامات زمستاني راهداري اين شهرستان را بيان كرد كه از بین آن ها برفروبي یکهزار و   ۵۰۰ كيلومتر از مسيرهاي دالاهو و مصرف ۲۰۰ تن مخلوط ماسه و نمك، تجهيز و نگهداري ۸ دستگاه ماشين آلات و گشت راهداري در ۳۶۰۰ ساعت كاري را مي توان نام برد./

نظر شما