به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این جلسه ۷ نفر از شهروندان در حوزه املاک و حقوقی ملاقات داشتند و مدیرکل نیز پس از استماع درخواست های آنان دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات را صادر کرد.
این اداره کل به طور مستمر و هفته ای در ماه جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در جهت پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع برگزار می کند.
گفتنی است شهروندان میتوانند بدون حضور در اداره کل استان ،خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی بهسوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم میباشد، اقدام و یا با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان طبقه اول اداره ارتباطات و اطلاع رسانی فرم مربوط به این ملاقات را دریافت کنند.