شناسهٔ خبر: 6693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با شعار ایمنی برای کودکان از ۱۴ تا ۲۱ ماه جاری بر گزار می‌شود

هفته آموزش ایمنی بیشتر در بوشهر

آموزش ترافیک به کودکان مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از تاریخ ۱۴ تا ۲۰اردیبهشت ماه را هفته ایمنی و با شعار ایمنی برای کودکان . اعلام کرد و گفت: مهمترین اصل در این حوزه، آموزش و فرهنگ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر عبدالكريم اخترشناس ضمن تأکید بر اهمیت آموزش در مباحث ایمنی اظهار کرد: از تاريخ ۱۴ ارديبهشت لغايت ۲۰ ارديبهشت ماه سال جاري را به عنوان هفته ايمني اعلام کرده و شعار آن را نیز شعار ايمني براي كودكان نام نهادیم.

وي افزود : پیشگیری از آسیب‌هایی که در رفت و آمدهای شهری متوجه کودکان می‌شود، یکی از اولویت‌هایی است که مسئولین امر باید به آن توجه کنند تا حساسیت نسبت به ایمنی وترافیک کودکان بیشتر احساس شود.

اخترشناس در ادامه تأکید کرد: مهمترين اصل ايمني آموزش است كه درزمينه كاري و فرهنگ هرفرد مورد نياز است. آموزش تاثير بسزايي در رشد و ترويج فرهنگ ايمني داشته و در نهایت منجر به به  كاهش حوادث می شود.

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از اقدامات این اداره كل برای ايمني كودكان گفت: تهيه و توزیع  بروشور ايمني در مدارس، دعوت از كارشناسان ايمني برای سخنرانی در این موضوع و ارائه اين طرح به  شوراي ترافيك شهرستان ها از جمله اقداماتي است كه اين اداره كل انجام مي دهد.

نظر شما