شناسهٔ خبر: 67010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری هفتاد و یکمین جلسه شورای تامین مسکن مازندران

جلسه ساری هفتاد و یکمین کارگروه شورای مسکن مازندران با حضور استاندار احمد حسین‌زادگان مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی و سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه شهرسازی استان مازندران، استاندار در این نشست با اشاره به اینکه رئیس جمهوری بر اتمام پروژههای مسکن مهر تا پایان سال تاکید و دولت بر تحقق این مهم عزم راسخ دارد، گفت : باید با بهرهگیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و ورود جدی دستگاه‌ها پروزه‌های مسکن مهر استان نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

همچنین در ادامه هفتاد و یکمین جلسه شورای تامین مسکن استان سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با عنوانش اینکه سال ۹۸ سال پایانی در  مسکن مهر است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور و  وزیر راه و شهرسازی نسبت به آخرین وضعیت مسکن مهر به همین دلیل بخشنامه‌ای به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد که جلسات ماهانه کارگروه شورای تامین مسکن استان در همین راستا به صورت منظم برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد: برابر قانون در بحث زیرساختها هرآنچه که به شکل یارانه ای سهم آورده وزارت راه و شهرسازی است تامین شده و در حساب اداره کل راه و شهرسازی موجود است.

نظری با اشاره به این نکته که  دستگاه های اجرایی باید با توجه به دستور قانونی که دارند  از محل آورده ی خودشان قراردادهای لازم  را منعقد کنند یادآور شد : باید پس از تنطیم قرارداد توسط دستگاه های اجرایی ذی‌ربط  مبالغ اعتباری در اختیار خودمان را به دستگاه های مربوطه انتقال میدهیم تا این پروژه در پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد و تکمیل شود.