شناسهٔ خبر: 67031 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات هندلینگ به هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه چین توسط ایران‌ایر/ انتقال کمک‌های جمع‌آوری شده در پاریس به تهران توسط پرواز «هما»

امداد چین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در ادامه ایفای نقش در فرآیند یاری رسانی به سیل‌زدگان، به هواپیمای حامل کمک‌های امدادی چین خدمات هندلینگ ارائه و همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده در پاریس را به تهران منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته، محموله دیگری از کمک‌های بشردوستانه جمهوری خلق چین به سیل‌زدگان کشورمان با یک فروند بویینگ ۷۷۷ شرکت هواپیمایی China Cargo در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست.

این هواپیما حامل ۸۱ تن اقلام امدادی بود و خدمات فرودگاهی و هندلینگ به این هواپیما توسط واحد خدمات زمینی و فرودگاهی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) ارائه شد.

همچنین روز گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مرکز اسلامی پاریس-فرانسه و دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پاریس با پرواز هما به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شد.

این کمک‌ها به وزن تقیریب ۶۰۰ کیلوگرم، شامل اقلام ضروری مانند چادر، پوشاک، کفش و ... است که در دو کتنتینر مستقل به تهران انتقال داده شدند.