شناسهٔ خبر: 67049 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه سنندج خبر داد

تاکيد مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران بر تسريع در اتمام پروژه‌های فرودگاه سقز

سیاوش امیرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در نشستی با راهبر عمليات فرودگاهی، نماينده مردم سقز و مدير فرودگاه سنندج بر پيگيری در اتمام هرچه سريع تر پروژه‌های فرودگاه سقز تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محسن سیف زاده، مدیر فرودگاه سنندج به برگزاری جلسه ای برای هماهنگی در انجام پروژه های فرودگاه سقز اشاره و عنوان کرد: در این جلسه که امروز (۱۴ اردیبهشت) در دفتر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، سیاوش امیرمکری پس از استماع گزارش روند اجرای پروژه های فرودگاهی سقز بر اتمام هرچه سریع تر این طرح ها تاکید کرد.

سیف زاده افزود: رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست خبر داد که پس از ماه رمضان از پروژه های فرودگاه سقز بازدید می کند.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه ساخت ترمینال فرودگاه سقز به پیشرفت ۵۲ درصدی رسیده است، گفت: دیگر پروژه فرودگاه سقز، توسعه عوامل پروازی است که تاکنون تنها سه درصد پیشرفت کرده است.

مدیر فرودگاه سنندج اظهار امیدواری کرد؛ عملیات پروژه های فرودگاهی سقز تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.

گفتنی است؛ در این نشست محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه و حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی نیز حضور داشتند.