شناسهٔ خبر: 67064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط راه وشهرسازي استان اصفهان تخصيص يافت؛

اختصاص بودجه ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی برای رفع معارض در محور اصفهان – اردستان

راهسازی معاون مهندسي و ساخت راه وشهرسازي استان اصفهان در بازدید معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از پروژه احداث باند دوم اصفهان به اردستان گفت: یک میلیارد تومان برای رفع معارض در این محور تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان اصفهان، در جريان بازديد حجت اله غلامي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري اصفهان به شهرستان اردستان كه با حضور عباس صالحي معاون مهندسي و ساخت اداره كل راه وشهرسازي و معاونين شركت آب و فاضلاب استان از پروژه احداث باند دوم اصفهان به اردستان انجام شد تصميمات مهمي جهت رفع مشكلات احداث اين پروژه اتخاذ شد.

صالحي در اين باره گفت: از روستاي ديزلو به سمت اردستان با توجه به وجود معارض به ويژه لوله هاي انتقال آب با فشار بالا بايستي تدابيري انديشيده مي شد كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مقرر شد تا با مشاركت آب و فاضلاب اين مهم به سرانجام برسد.

وي در ادامه افزود: تصميم بر آن شد تا اعتباري بالغ بر ۱۰ ميليارد ريال از جانب راه وشهرسازي استان جهت تهيه لوله انتقال آب اختصاص و اجراي پروژه نيز توسط اداره آب و فاضلاب انجام پذيرد .

گفتني است اين محور با توجه به وجود قوس خطرناك در مسير از جمله نقاط پرحادثه اي بوده كه رفع آن در اولويت هاي راهسازي استان بوده كه ۸ كيلومتر آن به مرحله بيس رسيده و آماده آسفالت و ۳ كيلومتر با رفع مشكلات انتقال آب نيز با سرعت در حال انجام و تكميل خواهد شد.