شناسهٔ خبر: 67067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی در احداث بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن

علیزاده در بروجن مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی ودولتی در بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن بیان کرد: احداث این بیمارستان با ظرفیت ۲۳۹ تخت با ۱۶هزار و ۶۸۰ متر مربع زیربنا از سال ۸۸ آغاز شده و هم اینک به پیشرفت ۹۹ درصدی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، محمد جعفر علیزاده اظهار داشت: دلیل تاخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخشها و نوسازی دوباره حدود ۲۵ درصد از فضای بیمارستان بر اساس  استانداردهای جهانی و توسعه شهر بروجن بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به دلیل اینکه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان نصب خواهد شد و نصب این تجهیزات نیازمند تغییر برخی از قسمت‌های ساختمان بیمارستان است، لذا تحویل این طرح مستلزم تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان است.

علیزاده افزود: با توافقاتی که در جریان بازدید امروز صورت گرفت با قول مساعد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تجهیز این بیمارستان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری نیز در خلال این بازدید گفت: با توجه به بعد مسافت شهرستان بروجن با مرکز استان و واقع شدن این شهرستان در مسیر شریانهای ترافیکی بین استانی، تسریع در بهره‌برداری از این بیمارستان امری ضروری است.

داریوش حسینی افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۹۱۰۰ متر مربع احداث و مشتمل بر ۹ بخش بستری (زنان و مردان) ، بستری جراحی(زنان و مردان) ، بستری زنان و زایمان ، بستری کودکان، اورژانس،ICU ، CCU ، NICU و PCCU است.

در این بازدید مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاناداری چهارمحال و بختیاری ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ، مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن نیز حضور داشتند.