شناسهٔ خبر: 67124 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در ديدار رئيس اينترپل ناجا با اميرمکری مطرح شد:

تشکيل کميته مشترک همکاری‎ اينترپل ناجا و شرکت فرودگاه‎ها

دیدار در ديدار رئيس اينترپل ناجا و رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران بر تشکيل کميته‎ای مشترک به منظور بررسی ظرفيت‎های همکاری ميان دو مجموعه و اجرايی کردن آنها تاکيد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سردار سرتیپ هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‎المللی ناجا، که به منظور مذاکره در مورد افزایش هماهنگی‎ها و همکاری‎های مشترک میان دو مجموعه به دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها آمده بود بر لزوم افزایش همکاری‎ها به منظور گسترش فعالیت‎های اثرگذار پلیس در سطح بین‎المللی تاکید کرد.

سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری، نیز ظرفیت‎های فرودگاه‎ها برای همکاری با اینترپل ناجا را بالا ارزیابی کرد و از آمادگی برای گسترش همکاری‎ها براساس پرتکل‎های بین‎المللی خبر داد.

گفتنی است، در این دیدار که ۱۵ اردیبهشت و با حضور حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، در دفتر مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد، پس از انجام مذاکراتی، قرار شد کمیته مشترکی از نمایندگان دو مجموعه برای بررسی زمینه‎های همکاری و اجرایی کردن آنها تشکیل شود.