شناسهٔ خبر: 67179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان؛

بیش از ۵۹۴ هزار تن کالا از همدان جابه‌جا شد

باربری کامیون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۵۹۴ هزارو ۱۵۸ تن کالا، فروردین ماه امسال از استان همدان جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی اظهار داشت: عمده کالاهای حمل شده شامل محموله‌های نفتی از جمله بنزین، گازوییل، محموله‌های معدنی از قبیل سیمان، سنگ‌آهن، کنسانتره، کلینکر، گندله و شمش آهن و محموله‌های کشاورزی مانند گندم و سیب‌زمینی بوده است.

صدور بیش از۳۶۰۰۰ بارنامه

وی افزود: در فروردین سال ۹۸ همچنین تعداد ۳۶ هزار و ۴۶۲ بارنامه مصرفی صادر شده است.

پناهنده افزود: در بحث امداد رسانی به مناطق سیل زده نیز با استفاده از توان شرکت های حمل و نقل، یکصد ناوگان باری به این مناطق اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به میزان جابجایی مسافر در فروردین امسال اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت تعداد ۳۳ هزار و ۹۰۸ سفر توسط ناوگان حمل‌و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان همدان انجام شد که در این سفرها ۳۳۰ هزارو   ۵۹۸ مسافر جابجا شدند.

هم اکنون در استان همدان تعداد ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزارو ۵ ناوگان باری، ۲ هزار و ۷۸۹ راننده و ۱۷۱۸ ناوگان مسافر و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

برچسب‌ها: