شناسهٔ خبر: 67182 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر اعلام کرد

برنامه ریزی و اجرای ۹۷۷ دوره آموزشی در سطح ستاد و بنادر در سال گذشته

جواد جهاندار مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی از برنامه ریزی و اجرای «۹۷۷ دوره آموزشی در سطح ستاد و بنادر» در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر، جواد جهاندار؛ مدیر کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر افزود: مطابق تقویم مصوب و برنامه ریزی برای اجرای ۹۷۷ دوره آموزشی، تعداد ۵۹۱ دوره شغلی تخصصی، ۱۱۵ دوره شغلی مشترک اداری، ۱۹۷ دوره عمومی و ۵۸ دوره بهبود مدیریت در سال ۹۷ برگزار شد.

جهاندار در ادامه توضیح داد: استفاده از روش های مختلف آموزشی اعم از حضوری، کارگاهی، خودآموز، ضمن خدمت (OJT) و به خصوص استفاده از روش‌های نوین مجازی و همچنین بهره‌گیری از موسسات آموزشی مجوزدار و مدرسان مجرب، یکی از راهبرد های بخش آموزش سازمان بنادر و دریانوردی طی یک سال گذشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به منظور اجرای استاندارد دوره های آموزشی و با بهره گیری از الگوی چهار سطحی واکنش، یادگیری، رفتار و نتایج - موسوم به چهار سطح کرک پاتریک – نسبت به سنجش اثر بخشی دوره های یاد شده اقدام کرده است.

به گفته مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، درسال ۱۳۹۷ ارزیابی اثر بخشی ۹۰ درصد دوره های آموزشی در سطح واکنش و بیش از ۴۰ درصد دوره های آموزشی در سطح یادگیری و یا رفتار انجام شده است.