شناسهٔ خبر: 67254 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در ساخت بزرگراه شیراز – جهرم

بزگراه جهرم مدیر کل راه و شهرسازی فارس از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در ساخت بزرگراه شیراز – جهرم به طول ۱۶۰ کیلومتر خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ,فیروز تکاور گفت: احداث بزرگراه شیراز - جهرم که یکی از محورهای شریانی و ارتباطی استان فارس با استان هرمزگان است به طول ۱۶۰ کیلومتر در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس قرار دارد که تاکنون ۱۳۰ کیلومتر از آن به طور کامل به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

تکاور افزود: ۱۵ کیلومتر آن با یک لایه آسفالت در حال بهره برداری بوده و ۱۵ کیلومتر باقیمانده نیز با پیشرفت فیزیکی  بالایی در حال اجرا می باشد که امیدواریم با تامین اعتبار لازم و بموقع تا پایان سال جاری عملیات اجرائی ۳۰ کیلومتر مسیر در دست اجرا که در محدوده شهر خفر و خاوران قرار دارد به اتمام برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: در مسیر فوق دو دستگاه تقاطع غیر همسطح جهت ایمنی در تردد تعریف شده است که تقاطع غیرهمسطح قطب آباد به اتمام رسیده و در حال بهره برداری بوده و تقاطع غیر همسطح ورودی مجتمع فولاد پاسارگاد  نیز در حال اجرا است.

تکاور تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۰ درصد هست که به یاری خدا تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.