شناسهٔ خبر: 67275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی اردبیل

سومین جلسه بررسی طرح ساماندهی و نماسازی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد

جلسه شیخ صفی سومین جلسه بررسی طرح ساماندهی و نماسازی اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در محل سالن جلسه شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، سومین جلسه بررسی طرح ساماندهی و نماسازی عالی قاپو اردبیل به همت معاونت بازآفرینی و مسکن با حضور مسئولان و کارشناسانی از استانداری، فرمانداری، شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری استان و مشاور طرح در محل سالن جلسه شهید دادمان اداره کل برگزارشد.

رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی اردبیل هدف از این طرح را بحث های ترافیکی و جداره سازی ضلع‌های شمال شرقی و شمال غربی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی که یکی از مکان‌های تاریخی و ارزشمند شهر اردبیل و از قطب‌های گردشگری استان می باشد بیان کرد.

عبدالرحمن روحی گفت: با توجه به اینکه بافت پیرامونی آن دچار فرسودگی است بدنه های تجاری اطراف این مجموعه نیز از فرسودگی در امان نبوده بنابراین اداره کل تصمیم به تهیه طراحی درراستای ساماندهی و نمای واحدهای تجاری اطراف بقعه نموده است.

روحی ابراز امیدواری کرد: امیداست پس از مصوب شدن طرح مذکور درصورت همکاری شهرداری اردبیل و اهالی محترم و سایر دستگاه های اجرائی، نسبت به عملیاتی نمودن آن اقدامات لازم صورت گیرد.