شناسهٔ خبر: 67278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۳۵ درصدی در پروژه راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین

بازدید نمین مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه درحال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل, محبوب حیدری در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین با اعلام این مطلب اظهار داشت: پروژه در حال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول ۲/۴ کیلومتر و عرض سواره ۱۱ متر بوده و کل اعتبار مورد نیاز عرض ۱۱ متر ۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح عملیات اجرا شده در پروژه اشاره کرد و افزود: عملیات خاکبرداری و اجرای هفت دستگاه آبروی دو متری به اتمام رسیده ، همچنین لایه راکفیل به ضخامت ۳۵ سانت اجرا شده و یک لایه خاکریز به ضخامت ۱۵ سانتی متر تا به حال اجرا گریده و کارکرد پیمانکار این پروژه ۸ میلیارد ریال است.

وی در ادامه بازدید از پروژه‌ها، از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق- سولاوبریس- سقزچه بازدیدکرده و اظهار داشت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق- سولا به طول ۶ کیلومتر بوده که اعتبارات مصوب آن ۲۶۰ میلیون ریال از محل استانی و ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل ملی می باشد و در حال حاضر با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه راه روستایی بریس – سقزچه نیز اشاره کرد و افزود: بهسازی راه روستایی بریس – سقزچه به طول۳/۴ کیلومتر و اجرای عملیات خاکی به طور کامل به اتمام رسیده و از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و به زودی شاهد اجرای لایه‌های روسازی در پروژه خواهیم بود.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان نمین که در محل فرمانداری شهرستان نمین با حضور مدیران دستگاههای استانی و مسئولان شهرستانی برگزار شد شرکت نمودند.

گفتنی است: در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه از پروژه‌ها، پیمانکاران پروژه‌های مورد بازدید از میزان فعالیت‌، عملکرد و مشکلات پروژه‌ها گزارشی ارائه کردند.