شناسهٔ خبر: 67316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملکرد موفق راهداری لرستان در کاهش تلفات رانندگی مورد تقدیر قرار گرفت

نصب تابلو کاهش تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون شهری و روستایی لرستان برای دومین سال متوالی مورد تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با ارسال نامه‌ای خطاب به عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از عملکرد این اداره کل در ارتقاء ایمنی و کاهش متوالی دوساله در تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون‌شهری و روستایی استان قدردانی کرد.

در این نامه آمده است: با توجه به انتشار آمار تلفات حوادث رانندگی سال ۹۷ از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور و بررسی وضعیت عملکردی آن اداره کل در ارتقاء ایمنی، آن استان موفق به کاهش متوالی دوساله در تلفات ناشی از تصادفات ترافیکی در راه‌های برون‌شهری و روستایی شده است.

در ادامه می‌افزاید: نظر به اینکه زحمات و تلاش‌های جنابعالی و مجموعه همکاران موجبات ارتقاء ایمنی حمل‌ونقل و ایجاد بستری ایمن و روان را در راه‌های آن استان فراهم نموده است، از جنابعالی و همه همکاران آن اداره کل تقدیر و تشکر می‌شود.