شناسهٔ خبر: 67327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چهار محور مسدود دیگر در استان خوزستان بازگشایی شد

مسیر دوطرفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در جریان سیل بیش از ۳۵ محور در استان مسدود شدند که شامل ۲۷۰ مسیر روستایی و شهری می شد اما در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان خوزستان که آب در آنها فروکش کرده برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا، با اشاره به احداث جاده دسترسی به روستای عطیش گفت: تردد در چهار محور بستان-چذابه، بستان-عبدالخان، محور شریعتی در شهرستان سوسنگرد، بخشی از محور خسرج در حوزه شهرستان حمیدیه و بخش دیگر این محور در حوزه شهرستان شوش هنوز به علت آبگرفتگی همچنان امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه شده است که مورد تأیید استانداری و مدیریت بحران استان قرار گرفت و برآورد دقیق زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که آب در تمامی محورها فروکش کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: تأمین اعتبار جبران خسارت ناشی از سیل هیچ ارتباطی به بودجه سالانه ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان ندارد و بعد از تأمین اعتبار نهایی و ابلاغ آن، اقدامات اجرایی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها: