شناسهٔ خبر: 67338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۲۰ درصدی جابه‌جایی مسافر در فروردین ماه ۹۸ نسبت به سال گذشته

اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهري خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان, علی خانقايي از جابه‌جایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهري خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۴۵ هزار و ۷۶۳ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهري جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزايش ۳۴ درصدی در تعداد سفر و ۲۰ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

خانقائی گفت: با هماهنگي و همكاري تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل عمومی مسافري در سطح استان و با هدف به‌كارگيري حداكثر توان ناوگان حمل و نقل عمومي برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور فراهم کردن شرايط مطلوب برای سفر ایمن برای هم استانی‌های عزیز خصوصاً پس پایان ماه مبارک رمضان و در تعطیلات تابستانی پیش رو صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هموطنان به منظور انجام سفرهاي خود، تا حد امکان تلاش نمايند نسبت به تهيه بليط اتوبوس از طريق وب سایت های معتبر اينترنتي و یا مراجعه به دفاتر شرکت های مسافری، اقدام و در صورت وجود هرگونه انتقاد، پيشنهاد يا شكايت از شركت هاي مسافربري، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طريق مراجعه حضوري به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱، مراتب را به این اداره کل منعکس کنند.