شناسهٔ خبر: 67343 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان برگزار شد؛

تعیین‌تکلیف واحدهای مسکن مهر باقیمانده در نشست پایش طرح مسکن مهر / بررسی راهکارهای حل مشکل تعاونی‌های مسکن با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت نیرو

برگزاری نشست پایش طرح مسکن مهر جلسه پایش طرح مسکن مهر به منظور تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی مهر در سالجاری به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان با حضور مسئولان وزارتخانه راه و شهرسازی برگزار شد که در این جلسه علاوه بر موضوع تکمیل مسکن مهر، راهکارهای حل مشکل تعاونی‌‌های مسکن با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت نیرو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بررسی تحویل و تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سال‌جاری در جلسه پایش طرح مسکن مهر به دستور وزیر راه و شهرسازی و به میزبانی معاونت مسکن و ساختمان؛ مازیار حسینی با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاونان وزیر در حوزه معاونت برنامه ریزی، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر امور اعتباری بانک مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اهم موضوعات جلسه شامل ارایه برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تکمیل مسکن مهر تحت مسئولیت آنها بود.

در جلسه شورای هماهنگی مسکن در خصوص تحویل و تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سال‌جاری، پس از بحث و بررسی هر سه دستگاه اجرایی متولی اجرای پروژه‌های مسکن مهر راهکارهای حل مشکلات و انجام کار را بررسی کردند و توافق شد تا کلیه معاونت‌های مربوطه تلاش خود را برای تحقق برنامه به کار بیرند. همچنین در جلسه فوق مقرر شد برای حل مشکل تعاونی‌ها با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تامین زیرساخت‌ها با هماهنگی قوه قضاییه و وزارت نیرو جلساتی تشکیل و راهبردهای اجرایی، تبیین شوند.

گفتنی است: در جلسه فوق، مهر آباد قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و علمداری مدیرکل امور اعتباری بانک مسکن حضور بهم رساندند.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان با توجه به اهميت موضوع اين جلسات بطور هفتگي و مستمر برگزار خواهد شد.