شناسهٔ خبر: 67344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتصاب در راه و شهرسازی استان قزوین

انتصاب مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در احکامی جداگانه روسا و دبیران کمیته‌های تخصصی این اداره کل را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، با توجه به بخشنامه ابلاغی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، موضوع ساماندهی کمیته های تخصصی مرتبط با مسائل مدیریتی و اداری در راستای بررسی و رفع مشکلات و همچنین پیشبرد اهداف سازمان از سوی مدیر کل راه و شهرسازی، روسا و دبیران کمیته‌های تخصصی اداره کل منصوب شدند.

بنا براین احکام، نبی الله آذربایجانی به عنوان رییس و منصور مقامی به عنوان دبیرکمیته سلامت اداری و مسئولیت پذیری و پاسخگویی و همچینن سیامک پزشکی فر به عنوان رییس و دبیر کمیته استقرار نظام مدیریت عملکرد منصوب شدند.

همچنین در بخش دیگری از این انتصابات، اسماعیل حافظی به عنوان رییس و سید حسن مومنی به عنوان دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک، محسن اسماعیلی به عنوان رییس و سعید کبیری به عنوان دبیر کمیته بهبود و فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، نبی الله آذربایجانی به عنوان رییس و باقر نظری نیز به عنوان دبیر شورای ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر منصوب شدند.

همچنین حمید طاهرخانی به عنوان رییس و ملیحه ستار پور به عنوان دبیر کمیته مدیریت سرمایه انسانی و سیامک پزشکی فر به عنوان رییس و سیما سقفی به عنوان دبیر کمیته شاخص های اختصاصی منصوب شدند.

ابوالفضل لطفی به عنوان رییس و جواد سبزواری به عنوان دبیر کمیته اصلاح ساختار سازمانی و اسماعیل حافظی به عنوان رییس و فاطمه اسماعیلی به عنوان دبیر کمیته عفاف و حجاب منصوب شدند.

در بخشی از این حکم آمده است: به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس و دبیر کمیته انتظار می رود تا با رعايت شرح وظايف ابلاغی نسبت به هدایت و پیگیری مستمر جلسات و هدایت آن به سمت تصمیم گیری های صحیح و کارآمد اقدام، و زمینه ی اقدامات مفید و سازنده را فراهم نمایید.همچنین نسبت به دريافت پیشنهادهای سازنده از بخش های مختلف و شناخت کمبودها و نیازهای اين اداره کل و معرفی آنها به کارگروه در قالب دستور کار و پیگیری مصوبات از مراجع ذيربط، زمینه تصمیم سازی ها و اقدامات مفید و سازنده را فراهم نمايید. امید است با توکل به خداوند متعال در راه پیشبرد اهداف این اداره کل موفق و پیروز باشید. بديهی است كه اجرای تصمیمات كارگروه منوط به ابلاغ آنها از سوی اينجانب است.