شناسهٔ خبر: 67348 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید هواشناسی تهران انجام شد:

بازدید استاندار تهران از اداره کل هواشناسی استان/ تأکید بر حمایت استانداری از بروزرسانی تجهیزات پیش‌بینی هواشناسی

جلسه استاندار تهران و هیات همراه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل هواشناسی استان تهران به همراه معاون و زیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور از قسمت‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مراسمی با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، سحر تاجبخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور، معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان هواشناسی، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان تهران، سرپرست اداره کل مدیریت مدیریت بحران استانداری تهران، عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و ... از زحمات یحیی زارع مدیرکل پیشین هواشناسی استان تهران تقدیر شد و مجتبی جلالی به عنوان مدیرکل جدید هواشناسی استان تهران معرفی شد.

استاندار تهران ضمن تشکر از سازمان هواشناسی به جهت ارائه پیش‌‌بینی‌هایی با ضریب خطای خیلی پایین، تصریح کرد: در نتیجه این کار، اطمینان و اعتمادی برای کل کشور فراهم شد تا با داده‌‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی هماهنگ شوند.

استاندار تهران در ادامه گفت: به دنبال اعلام آماده باش استانداری در تاریخ پنج فروردین ۱۳۹۸؛ با همکاری خوب هواشناسی استان و ابتکار عمل این اداره کل در خصوص ارائه پیش‌بینی برای قسمت‌‌های مختلف شهر تهران، شرایطی فراهم شد تا اقدامات و تدابیر مناسبی اتخاذ کنیم.

محسنی از خدمات هواشناسی استان تهران به ویژه حضور فعال و کارشناسی این اداره کل در بازه زمانی پنج تا ۲۰ فروردین سال جاری تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیداری کرد: هواشناسی استان تهران با حمایت استانداری به تجهیزات بروز با قابلیت ارائه پیش‌بینی با ضریب خطای ۰.۲ درصد مجهز شود.

دکتر سحر تاجبخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور نیز ضمن تشکر از هماهنگی‌های مستمر استانداری تهران با سازمان هواشناسی و پشتیبانی از اداره کل هواشناسی استان، خواستار تداوم همکاری استانداری‌ها با ادارات کل هواشناسی در سطح کشور شد. /

برچسب‌ها: