شناسهٔ خبر: 67354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت ۱۴ کیلومتر راه روستایی در خوزستان

روکش آسفالت محور آباده - سمیرم رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات اجرایی روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، پویا دشتی زاده  اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و نفت تامین شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث محور فدیم به طول ۲/۱ کیلومتر و محور روستایی عبدالرضا به طول ۴ کیلومتر که از سال گذشته شروع شده با تکمیل زیر سازی و ابنیه فنی، عملیات اجرایی آسفالت این محورها انجام و به پایان رسید.

دشتی زاده گفت: با عنایت به اینکه شهرستان شوش یکی ازقطب های کشاورزی استان خوزستان می باشد، آسفالت این محورهای روستایی علاوه بر تسهیل در تردد روستاییان و برخورداری روستاییان و برخورداری از راه مناسب موجب رونق و توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی و اقتصاد منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی وآسفالت راه روستایی باصدی به طول ۴ کیلومتر و حاج بارون به طول ۵/۳ کیلومتر از توابع روستاهای بخش مرکزی رامهرمز نیز پایان پذیرفت.

بهره مندی ۵۰۰ خانوار از راه مناسب

رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: با بهره برداری از این محور های روستایی افزون بر ۵۰۰ خانوار از راه آسفالتی مناسب برخوردار خواهد شد.

دشتی زاده با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی مشرفه بزرگ با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است اظهار داشت: این پروژه به طول ۵/۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعنبارات ملی و استانی در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات اجرایی لایه بیس این پروژه به طول ۵/۴ کیلومتر به اتمام رسیده است که با انجام قیر پاشی مسیر، ماه آینده عملیات اجرایی آسفالت آن آغاز خواهد شد.