شناسهٔ خبر: 6743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم‌زمان با میلاد حضرت علی(ع) صورت می گیرد

بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی بندر امیرآباد

بندر امیرآباد همزمان با میلاد حضرت علی (ع) تعدادی از پروژه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مقامات بلند پایه استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد،علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی این بندر از کلنگ‌زنی ۷ پروژه ساخت انبار و سیلو با حجم سرمایه‌گذاری ۶۱۴ میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح‌ها با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی وارد فاز اجرایی می شوند.

خدمتگزار در ادامه افزود: بندر امیر آباد پایلوت غلات بنادر شمالی است و به همین دلیل احداث سیلوی غلات یکی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه محسوب می‌شود. در حال حاضر این بندر توانایی نگهداری سالانه ۱۲۰ هزار تن انواع غلات را داراست که این رقم باساخت سیلوهای جدید افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی اظهار کرد: بهره‌برداری از ۱۰ پروژه زیرساختی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال نیز فردا در این بندر انجام خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه‌ها سهم بسزایی در افزایش حجم کاری بندر خواهند داشت و قطعاً با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد رونق فعالیت‌ها در این بندر خواهیم بود.

نظر شما