شناسهٔ خبر: 67606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداري از مسجد جامع شهر آبدانان

مسجدآبدانان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و معاون هماهنگي امور عمراني استانداري ايلام و مديركل راه وشهرسازي استان ايلام بهره‌برداري از مسجد جامع شهر آبدانان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, در اين مراسم كه در جمع صميمي مديران و مسئولان استان و مردم شريف شهر آبدانان برگزار شد علی اصغركاظمي ضمن تبريك ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي(ع)  در خصوص پروژه مسجد جامع شهر آبدانان گفت:  اين مسجد در زميني به مساحت ۵۷۵ متر مربع با زير بناي ۱۷۵۰ متر در طبقات مختلف (زير زمين – شبستان- جايگاه بانوان و ...) توسط اداره كل راه و شهرسازي استان با اعتباري بالغ بر دو نيم ميليارد تومان احداث شده است.

مديركل راه و شهرسازي استان خاطر نشان كرد: اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام در سطح استان ۸ پروژه فرهنگي مذهبي( مسجد ، مصلي و ...) در دست اجرا دارد كه براي احداث اين پروژه ها نزديك به ۲۴ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد كرد.

لازم به ذكر است قبل از برگزاري مراسم افتتاحيه مسجد جامع شهر آبدانان نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام به همراه مديران و مسئولين استان ضمن حضور در مزار شهداي گمنام اين شهر و همچنين ديدار با خانواده محترم شهيد رضايي نژاد ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشتند.