به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين ارباب رجوع با مدیر کل هر هفته ديدار مردمي با شهروندان انجام مي گيرد و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود با مدیر کل مي پردازند .
در این جلسه مدیر کل به همراه معاون بازآفرینی شهری و مسکن به صورت چهره به چهره به مشكلات شهروندان رسيدگي نمودند چرا كه این جلسات در راستاي حل مشكلات و رفع دغدغههاي شهروندان به منظور خدمترساني هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزههاي راه و شهرسازی است.
از سوي ديگر ارتباط مستقيم و بدون واسطه مردم با مدیر کل، ضمن تکريم ارباب رجوع، آرامش روحي و رواني شهروندان را در رسيدگي به مشکلاتشان در پي دارد.