شناسهٔ خبر: 67634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان ايلام تشکیل شد

جلسه ایلام درجلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان ايلام پيگيري پرداخت خسارت منازل مسكوني، تسريع در احداث پل‌هاي تخريب شده از سيل مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رساني اداره کل راه و شهرسازي استان ايلام, در اين جلسه كه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به رياست علي اصغر كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام برگزار شد: افزايش ايمني راه‌هاي استان براي سفرهاي تابستاني، رفع مشكلات مناطق سيل‌زده استان وپیگیری پرداخت خسارت منازل مسكوني، تسريع در احداث پلهاي تخريب شده از سيل و ...  مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

كاظمي ضمن قدرداني از تلاش شبانه روزي اعضاي اين شورا در ايام نوروز و در جريان سيل اخير كه باعث كاهش خسارات وارده و اقدام براي بازسازي و امداد رساني سريع به مناطق سيل‌زده شد  بر هماهنگي بيش از پيش دستگاههاي عضو شوراي مذكور براي افزايش ايمني راه‌هاي استان براي سفرهاي تابستاني، رفع مشكلات مناطق سيل زده استان وپي گيري پرداخت خسارت منازل مسكوني، تسريع در احداث پلهاي تخريب شده از سيل و ... تاكيد كرد.

وي خاطر نشان كرد دستورالعمل‌هايي كه در جلسه شوراي هماهنگي راه و شهرسازي در پايان سال گذشته براي ايمني سفرهاي نوروزي و پيشگيري از خسارات سيل صادر گرديد موجب شد تا با هشدارهاي لازم و پيشگيري‌هاي لازم خوشبختانه تلفات جاني در استان نداشته باشيم ودر سريع‌ترين زمان نسبت به احداث و ايمني راههاي ارتباطي جايگزين اقدام نماييم كه  اين مهم اهميت عملكرد اين شورا را نشان مي‌دهد.