شناسهٔ خبر: 67637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام روکش آسفالت محورهای استان همدان با ۹۰ میلیارد ریال

روکش رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی استان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان، مسعود رستمی اظهار داشت: روکش آسفالت و لکه گیری محور ملایر- توره به طول ۱۰ کیلومتر، روکش آسفالت محور همدان - رزن به طول ۵ کیلومتر و روکش آسفالت محور همدان- کرمانشاه به طول ۷ کیلومتر در حال اجراست که برای اجرای آن مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: عملیات روکش آسفالت تقاطع اصله واقع در محور ساوه و محور تویسرکان - کنگاور نیز هفته آینده اجرایی خواهد شد.

بکارگیری۳ هزار تن آسفالت در محورهای استان  

رستمی ادامه داد: عملیات لکه گیری محورهای ارتباطی استان با ۳ هزار تن آسفالت نیز در دستور کار است که به زودی انجام می شود.

رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: تعریض و بهسازی محور سد اکباتان و تعریض راه روستایی عبدالرحیم در قهاوند نیز از جمله اقدامات در دستور کار است.

رستمی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب و خسارات وارد شده به راه های استان تأکید کرد: عملیات پل سازی، ترانشه برداری، ریزش برداری و اصلاح رانش هایی که در برخی از محورها بر اثر بارندگی ها و وقوع سیل رخ داد، نیز در حال اجراست.

این مسئول در ادامه اجرای عملیات تسطیح و رگلاژ شانه و پاکسازی تابلوها و علائم را از جمله اقدامات مستمر این اداره کل در طول سال برشمرد.