شناسهٔ خبر: 67719 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر امورخارجه کشورمان وارد بندر چابهار شد

سفر ظریف به چابهار وزیر امور خارجه کشورمان برای بازدید از زیرساخت های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری وارد بندر چابهار شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد جواد ظریف؛ وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی وارد بندر چابهار شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار قرار گرفت.

ظریف در این سفر یک روزه از پتانسیل ها و زیرساخت های شهرستان چابهار، مجتمع فولاد، پتروشیمی مکران و پیکره های صنعتی و تجاری  منطقه آزاد، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات استراتژیک بندر شهید بهشتی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید خواهد کرد.

هنگام ورود ظریف به بندر چابهار، وزیر امورخارجه کشورمان همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران کشوری و استانی وی را در این سفر همراهی کردند.

در این بازدید همچنین جلسه ای با حضور ظریف، استاندار سیستان و بلوچستان، سرپرست معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان، مدیر عامل منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار و سرپرست گمرک شهرستان چابهار و جمعی از مدیران کشوری و استانی به منظور بررسی راهبردهای منطقه ای و معرفی قابلیت ها و پتانسیل های بزرگترین بندر اقیانوسی کشور در محل بندر شهید بهشتی چابهار برگزار خواهد شد.