شناسهٔ خبر: 67736 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل راه آهن به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد، یاد رشادت‌های رزمندگان اسلام و جانفشانی‌های آنان در آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در متن این پیام آمده است: «تاریخ پرفراز و نشیب ایران عزیز گواه رشادت ها و جوانمردی های مردم این سرزمین در سایه اعتقاد راسخ و باور عمیق به وعده و مدد الهی در پس تمام آزمایش ها و مسیرهای پر چالش پیشین و پیش روست، امام شهدا و معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره برهه حساس و تاریخی دفاع مقدس فرمودند: " خوزستان، دِین خودش را به اسلام ادا کرد " و "خرمشهر را خدا آزاد کرد"

مرور سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول، تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری تاریخ این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند و دزفول،پایتخت مقاومت و پایداری است.
مردمانی از جنس شجاعت و شرافت، رشادت و کرامت و ایثار شیرمردان و شیر زنان خرمشهر و دزفول عزیز که داستان ایستادگی ها وجانفشانی هایشان، روایتگر حماسه همدلی و همراهی، وحدت و انسجام آحاد ملت سربلند و سرافراز ایران است.
اینجانب بر خود واجب می دانم ضمن گرامیداشت این روزهای مقدس و تجدید میثاق با شهدای عزیز و والامقام این مرز و بوم، در این شبهای پر فصیلت قدر، شبهای تجلی رحمت واسعه الهی و نزول کتاب هدایت، از رشادتهای غیرتمندانه ای که برای حفاظت و صیانت آرمانهای اسلام و انقلاب در دوران دفاع مقدس و تمام صحنه های دفاع از اسلام و ایران به دست بهترین بندگان خدا رقم خورد تجلیل نمایم.
در این ایام و ساعات با فضیلت از بارگاه ایزد منان، استمرار توفیق و سربلندی مردم عزیز ایران را در ادامه حرکت مقدس شهدا برای پاسداری از ارزشها و طی پله های ترقی و توسعه کشور مسئلت دارم.»

سعید رسولی
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن