شناسهٔ خبر: 67752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرآیند انتخاب پیمانکار در ۱۹ کیلومتر محور لار- بندرعباس

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از انجام تشریفات مناقصه در محور لار- بندرعباس حدفاصل خروجی لطیفی تا پاسگاه چهار برکه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ادراه کل راه و شهرسازی لارستان ، محمدرضا باقری فرد بیان اینکه  این محور یکی  از ۱۰ محور اصلی و ترانزیتی حمل کالا و بار از جنوبی‌ترین نقطه کشور به مرکز و شمال ایران است، تصریح کرد: شهرستان لارستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود جاده شیراز-جهرم-لار-بندرعباس، نقطه اتصال استان‌های فارس و هرمزگان محسوب می‌شود که به همین دلیل این مسیر یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است.

وی ادامه داد : پس از بروزرسانی مطالعات و برآورد ۱۹ کیلومتر محور لار - بندرعباس از سوی این اداره کل و پیگیری های موثر نماینده مردم شریف شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ، جلسات متعدد در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برگزار گردید و پس از آن مجوز انتخاب پیمانکار صادر شد .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان افزود:  آگهی انجام مناقصه انتخاب پیمانکار ۱۹ کیلومتر محور لار- بندرعباس در روزنامه رسمی و سامانه ستاد ایران درج شده است و پس از انجام فرایند مناقصه ، پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد.