شناسهٔ خبر: 67807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحمتی خبر داد:

بارگیری کالاهای اساسی و نهاده های دامی اردبیل از بندر امام

تریلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در روزهای آینده کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی اردبیل از بندر امام خمینی (ره) به مقصد این استان بارگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید شهرک حمل و نقل کالا و بار اردبیل تصریح کرد: ۱۱هزار تن ذرت و سویا در بندر امام خمینی(ره) دپو شده و در روزهای آینده به استان اردبیل انتقال می‌یابد.

عضو شورای اداری استان گفت: تمهیدات لازم برای انتقال این بار اندیشیده شد و علاوه بر شرکت‌های حمل و نقل، ناوگان دولتی اداره کل نیز برای انتقال کالاهای اساسی مردم و نهاده های دامی به بندر امام خمینی‌(ره) اعزام شده است.

رحمتی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۲ هزار و ۲۰۰ راننده افزود: وضعیت حمل و نقل کالا در استان عادی و روان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین در نشست با مدیران شرکت حمل و نقل کالا و مسافر اردبیل با تقدیر از فعالیت رانندگان اظهار کرد: با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا رانندگان پرتلاش و سخت کوش به مانند دوران دفاع مقدس با روحیه ایثار و از جان گذشتگی در شرایط حساس کنونی به مردم خدمات ارائه می کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار کرد: خدمات رانندگان در حمل و نقل کالاهای اساسی مردم و همچنین در حمل و نقل بار قابل تقدیر بوده و رانندگان با روحیه جهادی در خدمت مردم هستند.