شناسهٔ خبر: 67881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امسال صورت پذیرفت؛

توزیع بیش از شش هزار حلقه لاستیک بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان

لاستیک معاون حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع شش هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب در میان رانندگان بخش حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری گفت: با توجه به اراده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در تأمین نیازهای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای و هماهنگی های به عمل آمده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای امسال تا کنون ۶ هزار و ۱۴ حلقه لاستیک با نرخ مصوب در میان این رانندگان توزیع شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده ای صورت گرفته و رانندگان می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.

باقری گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان جهت دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.

لازم به ذکر است از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال گذشته تا کنون، جمعاً تعداد ۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک در بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.